DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 金馬獎

吳慷仁到中國發展之後,依然獲得金馬影帝,你認為應該嗎?

Comments

係金鐘獎,我覺得唔應該畀;如果係金馬獎反而冇意見,因為金馬獎一向有頒畀唔同華語電影包括香港

Ken Wong

頒畀佢無問題。橫掂都可能係最後一次攞金鐘獎😅,更加唔好講重有冇金馬提名。不過金象獎都一定連攞N屆😂

Derek So

舊年金馬跟阮經天真係五五波

Tai-bo Cheung 張大寶

上年金馬今年金鐘,佢演富我覺得值得拎影帝,今年個套就唔知了

ng501kai

佢唔係拎金鐘影帝咩?金馬影帝係未公開承認不再是一個人嘅時候。

Tai-bo Cheung 張大寶

應該,唔需要證明啲乜嘢,演技得就係得。另外,我認為佢家陣入大陸係最好時機,大陸資金已經無以前咁豪,佢份約可能冇特別要求佢要賣靈魂。佢之前單嘢,講嘅已經唔好就住,亦都無後續寫得更肉麻啲,可能就係彈藥缺乏下,大陸資金已經不能要人完全跪低。

Kam


More Creators