【會員投票】 廚藝
Added 2024-10-25 17:01:02 +0000 UTC
大家的廚藝水平如何?
Comments
😆
Christopher Lam
2024-10-29 20:52:53 +0000 UTC呢個 level 都唔容易架啦
堅離地書院 College
2024-10-27 06:27:32 +0000 UTC對自己鍾意食嘅嘢先至煮得叻,其他嘅只係麻麻。由細長大直至離開香港讀書移民之前,都完全唔識煮嘢,去到外地,唔知幾時開始就變咗識煮。我阿媽對於我竟然能夠成餐煮得出嚟,覺得非常驚訝。
Kam
2024-10-27 02:14:43 +0000 UTC小女子都係人在他鄉,至多咗廚藝研習嘅時間同機會… 如今嘅烹飪水準,自問已做到最起碼嘅家常便飯無咩失手,在在歸功於一向挑剔嘅另一半(批評係改進嘅最大原動力😂)
JE-Yakisoba
2024-10-26 18:52:08 +0000 UTC屋企細路話我係將啲生野整熟佢嘅Level
Christopher Lam
2024-10-26 16:38:22 +0000 UTCSame here
Christopher Lam
2024-10-26 16:37:33 +0000 UTC小心啲講嘢好,命得一條
Mark
2024-10-26 14:51:08 +0000 UTC家中人類別不在上述選項,不用擔心 🙏
堅離地書院 College
2024-10-26 07:38:30 +0000 UTC借投票有其他目的🤓
心野毋
2024-10-26 07:35:05 +0000 UTC我想知教授如何使用是次民調結果,係咪某家庭都進行過同一意見調查?請分享🫡😂😂
MW
2024-10-26 06:46:32 +0000 UTC有冇家常便飯同埋杯麵之間
Kaycee Chewy
2024-10-26 04:26:23 +0000 UTC態度同做 lab 一樣
Jasmine Chu
2024-10-26 01:23:48 +0000 UTC我就是自認廚神其中一位😄
miuying yu
2024-10-26 01:06:05 +0000 UTC通常真正「隐世高手」都只肯認自己煮家常便飯 然後一大堆自認廚神的慘不認睹例如唔熟嘅蛋糕搬出來話係流心,之類
Izumi
2024-10-25 23:03:36 +0000 UTC唔會認自己隱世高手啦🤣 但自己煮好多時會好食過出街食咁囉 😛
Kirishima
2024-10-25 18:52:19 +0000 UTC教授 你屋企冇哂玻璃杯啦咩? 😅
Louis Tang
2024-10-25 18:16:51 +0000 UTC如果有”地獄廚神”選項更好,因為層次比”一貫不通”更加高 😬
Caravaggio
2024-10-25 17:25:54 +0000 UTC