DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 簡樸房

你支持「新香港」將「劏房」正名「簡樸房」作為「以結果為目標」的「解決問題方法」嗎?

Comments

明天會有文章談這件事......

堅離地書院 College

成個警隊質素可想而知

Rex

Why cares 😑

EY

呢樣無能既事預料之內都算,但姓李條友作為一個地方首長,成日用溝女論黎亂比喻,既無文化又成個市井無賴,就算佢唔代表我,但出外見報連自己都覺得好羞家,另外姓鄧條友又係freestyle,為左鬥紅博做下屆特首,用字除左攻擊性,比大陸仲可以更加醜陋,香港同時有呢兩件奇材真係唔話得

Joseph

香港幾好笑都有,我哋點捨得走?

Lau tat chung

學晒大陸,掩耳盜鈴,自欺欺人

Tony CHAU

無能解決問題,唯有去justify 自己嘅行為。

Vikki Wong

首先,劏房波以後個朵係簡樸波,正面哂,我支持。其次,我覺得李師兄搞經濟已經好接地氣,只要再解放多少少思想,將簡樸房同一樓一有機結合,活化工廈,善用本身已經優良的醫療衞生系統,背靠祖國強大的人力資源,香港就可以再次起機,成為國際慰藉中心,外國遊客會蜂羣而至,遊旅、酒店、餐飲業起死回生。就算地緣政治再惡劣也不怕。

Francis


More Creators