【會員投票 ⚽️🏴】 曼聯由治及興
Added 2024-10-29 17:01:01 +0000 UTC
曼聯終於解僱領隊 Erik ten Hag,成為網絡熱話,這決定你支持嗎?
Comments
而家請士砵亭領隊,我覺得仲大鑊
Mark
2024-10-30 15:25:54 +0000 UTC請留意早前和Calvin 關於曼聯的對談 🙏
堅離地書院 College
2024-10-30 10:08:01 +0000 UTC佢臨場應變係麻麻 不過呢個成績﹐覺得球員責任大D 睇怕都要等U18梯隊接到棒先有機會復興 即管睇呢班大帝仲會害多幾多任領隊
Cen Chun Fai
2024-10-30 05:54:49 +0000 UTC唔太支持,一係早啲炒,買多幾個球員先嚟炒
nomadichker
2024-10-30 04:53:39 +0000 UTC替坦克難過多啲,我想佢帶曼聯好,但曼聯要好返極難
Edward Wong
2024-10-30 02:43:18 +0000 UTC都玩左兩年, 咩體系都出黎, 依然係咁, 又其實支持永續佢
Good Year
2024-10-30 02:05:37 +0000 UTC搞到費sir都唔準入更衣,真係鄧費sir唔抵
Doctor Manhattan
2024-10-30 00:00:15 +0000 UTC現在10月尾就玩爛咗件玩具,本身是19隊大棚福利,現在點算先
Derek So
2024-10-29 23:12:34 +0000 UTC用打麻雀去形容坦克:完全唔理手上係乜嘢牌,總之鋪鋪都要做十三么,就算一開牌得一隻番子都要堅持去馬,偶爾接受現實食番幾鋪對對糊,跟住又故態復萌,結果次次都輸鑊甘😟
Lau tat chung
2024-10-29 22:28:19 +0000 UTC其實坦克都只係一個表徵者, 我相信真正有問題既係管理層同埋負責買賣人果枝team 度. 雖然成日J 兩年兩個盃, 但成隊波一直都踢唔到坦克上任果陣講既傳控迫搶既風格, 雖然話重建係要時間, 阿仙奴同利記都比左好多時間阿廸達同高普, 但初期都會慢慢見到個體系成左形. 擺到明坦克係唔掂, 但管理層仲傻到加大違約金黎續多坦克一年約依家先黎炒佢. 就算依家炒左佢, 之前買落咁多貴價水貨, 都唔知幾時先清得完. 果個爵士入主完都仲係咁, 令人有D 失望
思前想後
2024-10-29 21:33:35 +0000 UTC其他⋯ 咪19樣 😂
Kirishima
2024-10-29 20:17:44 +0000 UTC響 organization 角度,季初既然續左坦克,管理層又做完大手術,而家雖然成績不似預期,但同一班底下,換人可以換到成績嘅機會其實唔大,反而球員仲不知所措。響唔使降班前提下,個人意見唔使炒坦克住。
Gary Lee
2024-10-29 19:35:48 +0000 UTC沈教授呢個標題會唔會引發一波退訂潮架😂
KTH
2024-10-29 17:49:49 +0000 UTC邊個做咪一樣,每個都做唔夠3年
raddy
2024-10-29 17:32:24 +0000 UTC