任人魚肉
Added 2018-10-10 08:59:59 +0000 UTC昨天講到大陸人可以用香港嘅技術專才計劃申請嚟香港讀書之後,仲可以留低係香港做嘢攞埋香港身分證!我已經覺得成件事好荒謬嘅!但係更加荒謬嘅事原來發生係我哋上邊大灣區!話說原來攞咗我哋香港所有資源去讀書嘅大陸學生,讀完之後、攞完香港身分證之後,係可以上深圳官方嘅科技公司工作,因為深圳政府為咗搶我哋香港呢方面嘅人才,若果你哋肯喺深圳幫深圳政府進行科研工作,而且工作大約維持四至五年,深圳政府係會現兜兜總共送150萬人民幣俾你!我都係琴日第一次知! 咁我哋香港就用晒我哋自己嘅錢去幫人哋訓練科技人才,仲要俾人搶晒人才!而最悲哀嘅事香港政府係完全唔知情、任人魚肉!你諗下點解我哋香港人想去大灣區工作就冇150萬獎金,但大陸人用我哋資源攞晒所有野之後上深圳工作就有呢?!最悲哀嘅事大陸政府連同香港政府玩我哋香港市民,仲諗住唔比我哋知!今日知啦!你哋班傻仔去大灣區工作,唔該問人攞錢啦!
Comments
派嗰150萬,可能係喺『未日大嶼』搜刮返黎,由始至終都係香港錢
2018-10-11 09:00:16 +0000 UTC冇記錯係十一哥搞嗰場論壇
Parramatta Pangbourne
2018-10-11 01:36:48 +0000 UTC諗起凸手論壇時,謝志峰同777講香港多咗好多唔知點嚟嘅人,777扮哂蟹話唔明佢講乜🖕🏻🖕🏻
Parramatta Pangbourne
2018-10-11 01:35:30 +0000 UTC