大崩盤
Added 2018-10-11 03:54:15 +0000 UTC話說星期二嗰日左派約我飲茶,就同我講得好清好彩,大陸而家經濟撐唔住,習近平政權完全唔識經濟,將會大崩盤!股市將會大冧!我當時都幾相信係左派內部已經放風,好啦!今日大跌的股市!啲港豬仲以為會整死左派或者大陸!佢哋一早放咗啦傻仔!仲同我講人民幣唔好持有呀!
Comments
有人話,今年大陸會支爆,之後大陸會係香港國富到攞錢救支爆,搞到香港都冇晒錢之後,美國對香港同時取消與關係法。..........最初我唔信,但係我而家開始信。🤦🏽♂️
2018-10-11 15:03:13 +0000 UTC在別人恐懼時貪婪
2018-10-11 05:46:42 +0000 UTC呢個兩極嘅時代,你估啲人真係分得咁清咩!
2018-10-11 04:24:45 +0000 UTC大家要分清楚,大陸死,大陸人死,中共死,係唔同
Vincent Cheuk Yin Lam
2018-10-11 04:20:02 +0000 UTC