BNO新訊息
Added 2018-10-31 00:38:14 +0000 UTC話說近日知道一個關於BNO的新資訊,原來港人拿著BNO去英國參軍是准許的,可以去到英國申請,或在港英國領事館向公務局申請。成功申請,當局會安排一至三年訓練,之後成為正式英兵,有機會被派駐海外,例如阿富汗或者塞浦路斯等等!服役後更可被安排本人及其家人居英權!這個情況就不受英國脫歐影響,而且我知道已經有香港人在過往10年手持BNO前往英國進行以上行為!不過都係提醒一句若果有興趣進行以上行為的人事先還是需要自己去徵詢法律意見,因為有很多情況你是要解決的例如參軍申請就意味着你一定要脫離中國籍之類!
Ps 以上消息是由政府公務員內部告訴我!反啦!😂
Comments
9幾?
2018-11-05 13:33:52 +0000 UTC97前在香港出生的我 但當時父母決定不領取BNO 現在我在辦法再申請嗎?
2018-11-04 06:07:37 +0000 UTC已經成四張了,但鬼都唔成🥺
2018-11-01 07:33:34 +0000 UTC其實入MI5/MI6,係乜國籍都有可能的 😉
2018-11-01 05:55:21 +0000 UTC遲左廿年知😂
2018-10-31 11:30:42 +0000 UTC以前係英國讀書有諗過,但我身高較矮所以放棄。聽過有朋友係大學campus俾情報機構recruit,因為BNO都有資格入MI5/MI6
2018-10-31 10:41:25 +0000 UTC我D細路係香港出世,2,3歲移民澳洲。4、5歲入籍。所以香港身分證有3粒星。中共會當佢地係中國人籍。我諗銅鑼灣書店老闆都係咁視為中國籍。我們入籍時沒有選擇dual citizenship 所以澳洲視我地為澳洲籍。中共話㸃就㸃㗎喇,無規無矩㗎
Ruth Chatburn
2018-10-31 06:32:12 +0000 UTC以我所知,入境處點執行中共「單一國籍」政策,係睇出生地同種族,假設係香港出生,而且又無申請退出國籍,咁就填咩都當中國籍。
2018-10-31 05:45:28 +0000 UTC我一路都以為特區護照係冇中國藉😨點知三粒星就自動入藉
2018-10-31 05:22:42 +0000 UTC講就咁講 都係睇正苦想點玩就點玩 我成日都係嗰句 有幾個外國出世有父母一方係香港人嘅球員 攞到有三粒星 但想申請特護都申請唔到要stay 7年先得 相反我啲英國嘅香港人朋友啲仔就個個攞住本特護 我諗極都唔明
peter wong
2018-10-31 04:54:12 +0000 UTC簡單講,身份証有3粒星,就係中國籍,唔理你有無其他國家護照。你唔使主動申請加入中國籍。不過要有回鄉証先可以返大陸,仲祇係可以攞特區護照。我的認識祇係到2014
Ruth Chatburn
2018-10-31 04:04:19 +0000 UTC香港人唔係無國籍咩. 簡單咁講. 我地而家唔主動申請加入中國籍的話, 係唔係可以申請中國護照先 (唔好理本野有無用) ?
2018-10-31 03:59:09 +0000 UTC要脫離中國籍,要到入境處宣誓去除中國籍。咁身份証就會無咗3粒星。我係1997-2013到大陸開會都用簽証,係中旅社做簽証。我一直祇有澳洲護照,無回鄉証同特區護照。2014年最後一次上昆明開會,中旅社話,簽証要去灣仔中國大使館做。佢哋話,有3粒星,有外國護照都要攞回鄉証。唔係就要去除中國籍!除咪除囉。我以家係冇3粒星嘅。我係香港出生,長大,3粒星係我地香港人嘅分份。大陸一聲話唔得,你就無㗎喇。無星都可以自由出入香港,居留,讀書,做嘢,不過要三年返一次香港。如果唔返,個身份証就等如賓賓個個。做錯事可以被遞解出境。所以有3粒就係中國人喇。我D細路,26、27歲喇,有3粒星。雖然是澳洲公民,大陸都當佢地係中國籍。不過佢地唔會返香港。
Ruth Chatburn
2018-10-31 03:48:17 +0000 UTC