DoujinStars
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


香港放飯時間

北極返嚟追番啲報紙先發現咁痴線!逼人20分鐘食lunch,仲要間間連鎖店都係咁!而我係瑞典北極圈就親身遇到佢哋商店放lunch係由上晝11點放到下晝兩點,起初覺得好離譜,諗諗吓呢個先係人生嘛!

香港放飯時間

Comments

為富不仁、刻薄員工、不近人情

悲, 但係D人覺得冇問題

但北極d老闆唔會話d工人無競爭力囉

好慘,受困於奴隸制的社會內。我接受唔到,但不明白為何這麼多港人樂在其中,天生奴性強。

我得10分鐘食,追唔切你d po呀😫😫😫

當年做大家樂入廚房做個經理叫我跟d呀姐做但佢地將我踢黎踢去唔肯教我野仲比d說話人聽!!又話呢0的時間請人返黎做乜,有冇理過人感受!!我即時既反應係唔撈,鬼唔望做撚死班仆街

未算,傳聞南亞某個民族更PK!

香港0的老板出晒名全球最仆街

所以有時唔怪得政府工成為大學生畢業首選

不過我以前聽過另一版本,由於呢D工種薪酬好多係以時薪計算,佢地首先 1: 假設每日8小時工作,薪酬會包括一個鐘lunch time的薪水,即會多給0.125倍。 2: 有不少員工自我縮短lunch time,即變相增加工作時間,而增加的工時是納入計算,可獲額外薪水的! 這本是雙贏的方案,勞雇兩方都會滿意,不過我希望員工有權選擇是否足一個鐘的lunch time,雇主不應強硬變更。

都仲未計果廿分鐘入面,隨時個老細都仲係度點你做野...

奴性重

peter wong

但香港工人又甘心,完全不反抗!

香港入奴性深

香港打工慘過做奴隸.....


More Creators