wanhoisecret
patreon
格羅茲尼第47公里:西非荒謬之旅
Added 2019-05-08 14:40:40 +0000 UTC
Part C
Comments
私房菜🤣
2019-05-24 20:57:03 +0000 UTC
呢集笑死
2019-05-21 09:54:15 +0000 UTC
雲海呢集令我諗返起,當年我去澳洲讀書時,因為英文差,所以比學校安排左上半年既英文班。其中一位同學就係黎自尼日尼亞。果時既我純粹覺得呢位同學好煩,講野不停重覆又重覆。我地stop 佢,佢隔一陣又再重覆咁講。真心搞到我地其他同學燥底左。依家聽完雲海講,先知原來係佢地既“文化”😂😂
2019-05-14 16:35:01 +0000 UTC
好正,忍不住今日要聽哂西非甘多集😂
Yuliya
2019-05-14 06:07:05 +0000 UTC
btw 如果仲有咖啡 咪可以沖返杯防彈咖啡~ 正!
2019-05-13 04:31:19 +0000 UTC
冷靜D先。其實冇聽過西非咖啡woh,埃塞俄比亞反而不少。尼日利亞冇咖啡gah!產量好少!可可就好多!
世界最大咖啡出口國係南美、越南、埃塞俄比亞等地。
2019-05-12 17:09:25 +0000 UTC
對住d蠢人,真係忍唔住想講"你做咩諗野?" 。唔諗照做咪無事囉!
2019-05-12 03:10:20 +0000 UTC
fairtrade coffee全世界得印尼蘇門答臘既農夫可以改善生活 sosad
2019-05-11 14:41:47 +0000 UTC
自來水係有生銹味(part F),西非無理由會用過濾器過濾d水。唔知d意粉、coffee有無生銹味!! 哈哈
2019-05-11 12:19:29 +0000 UTC
自己帶杯麵當地煲滾水算。
2019-05-11 06:45:02 +0000 UTC
感覺上西非人就好似80年代初嘅大陸 或者 10幾年前嘅越南...
2019-05-11 04:59:01 +0000 UTC
其實都係民風純樸啫 😂
Parramatta Pangbourne
2019-05-11 03:39:46 +0000 UTC
呢集爆笑,讚
2019-05-11 00:39:12 +0000 UTC
回應Greg,當地冇需求嘅話又點會入口外國咖啡粉
2019-05-10 14:37:38 +0000 UTC
等兩個鐘先有得食?咁我情願自己去買料幫佢整埋!
2019-05-10 09:35:53 +0000 UTC
笑死我啦
2019-05-09 23:41:03 +0000 UTC