方丈進行中
Added 2018-12-06 05:59:40 +0000 UTC我係方丈㗎啦!見到艾粒竟然可以申請到紅館開show,唔係要妒忌佢哋,而係覺得乜原來香港真係有咁多人鍾意睇佢哋架?咁荒謬㗎?我仲一定保證佢哋賣晒飛添?香港觀眾質素真係好好!我仲好好記得六年前同當勞合作開show嘅時候,佢係我面前係咁數臭少爺占,又話佢放棄咗佢、又話唔同佢開演唱會、又話呢又話路!最後你咪又係靠佢上位喺紅館開! 對唔住,我真係覺得呢個年代香港小人都係會成功㗎!
Comments
人紅要痴
2018-12-11 17:27:12 +0000 UTC好耐好耐之前已經好憎好憎艾粒 唔好笑、淨係識踩人 大家都係拍嘟姐,農夫完勝
2018-12-10 05:46:05 +0000 UTC連坤哥都可以係紅館開,紅館已經唔係我地當年年代,係superstar先開到,所以艾粒開到,so?
2018-12-09 05:51:49 +0000 UTC哈哈。雲海睇錯左?好在冇講你壞話😆😜
2018-12-08 11:19:58 +0000 UTC你留言完就退出我patreon ,咩玩法?!
2018-12-07 10:26:50 +0000 UTC但係阿占真係好正
2018-12-07 09:24:02 +0000 UTC可能買個啲人係為睇少爺占呢!
2018-12-07 09:03:07 +0000 UTC唔駛錢去聽節目都覺得低能無聊, 仲要俾錢去紅館睇?
2018-12-07 06:18:32 +0000 UTC當佬 成日擺個白痴樣出黎 好煩厭
2018-12-07 02:12:59 +0000 UTC仲會有人去睇??d人唔知諗乜~
2018-12-07 02:08:22 +0000 UTC都唔明點解佢地會紅到 雖然我睇得佢啲野唔多,但係佢地啲搞笑既笑位真係好無聊。 以前睇過tvb呀笨與呀占個節目,冇記錯應該係佢地做配音,佢地把聲完全冇起伏咁配音,講啲對白懶好笑咁,真係好頂佢地唔順,睇返日本原本個節目配音好睇好多囉。
2018-12-06 21:24:06 +0000 UTC咁你應該早就單畀少爺占知啦,雖然小人冇得防嘅。
2018-12-06 15:21:21 +0000 UTC放心 我一定吾睇佢地既shows
2018-12-06 14:31:35 +0000 UTC因為當時軟硬拆咗夥?
2018-12-06 13:47:11 +0000 UTC小人永遠必勝
2018-12-06 11:35:47 +0000 UTC垃圾一名,但身邊不少女性朋友鍾意佢🤦🏽♂️
2018-12-06 08:54:38 +0000 UTC無少爺占佢一早死左啦...
2018-12-06 07:54:08 +0000 UTC艾粒由一出道已不喜歡,明抄軟硬(當然抄不到),個組合冇任何特色,吾明商台點解要捧佢地兩個
2018-12-06 06:36:27 +0000 UTC小人當道
peter wong
2018-12-06 06:21:02 +0000 UTC