DoujinStars
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


銃夢

我下晝特登走去睇電影銃夢,其實我90年代有冇睇過動畫已經完全唔記得!但我睇完套戲我真係覺得相當相當失望,我覺得好悶囉!而且可能實在太多類似嘅劇情我真係覺得唔好睇喎!我由戲院行返屋企,都喺度諗緊係咪我有問題呢?

銃夢

Comments

我都覺得個劇情太大路 不過新年黎講佢係好野黎架喇

原漫畫好得多

完全同意,失望

呢套戲我老公自己去睇,佢話好睇。。。。我對呢d題材無興趣,如果係講貓既會有興趣d😂

好多類似劇情尼樣真,不過我鐘意佢幾熱血

一般既定律都係 日本漫畫👍🏿 日本漫畫動畫化👌🏿 日本漫畫改篇電影(日本製)👌🏿 日本漫畫改編電影+真人版+(荷李活製)☠️☠️☠️ 所以基本上我只係睇原汁原味既漫畫起碼是忠於原作者既演繹🤟🏿

I also felt this movie very boring 😩

我都覺得好悶,睇完都唔係好明佢個background

好過我,最初我以為係啲電競遊戲嚟㗎!😥😥 後來先知係漫畫改編。

各花有各眼啫。

中唔中意呢樣嘢,好個人的,有乜所謂。

下⋯我覺得好睇喎⋯可能我少睇呢D戲⋯


More Creators