其實印度北部類似嘅「食荔枝中毒死亡事件」,係近年我覺得最迷離嘅社會性事件之一!若果冇記錯類似事情,係同一地區已經發生左第四年。先讓我來一個簡介,每年印度北部盛產荔枝嘅地區,都會出現大量聲稱食咗荔枝已暴斃嘅市民,當中大部份係細路哥!幾年前第一次出現呢件事嘅時候,我睇得好清楚當地政府同醫生嘅解釋係話,佢哋出現咗低血糖症狀致命!低血糖?明明食荔枝係甜份過高喎?!佢哋就話係因為啲市民瘋狂喺短時間裏面食荔枝,令到身體瘋狂地產生胰島素,一下子將體內糖分打到最低導致死亡!其實我真係理解唔到狂食甜嘅嘢最終會低糖而死?!我理解唔到!好啦今年又出現啦,但醫院就話係急性腦炎症狀死喎!而且都係好多死亡嘅兒童血糖有驟降嘅情況,而且醫生認為係中毒死亡!咁到底啲印度市民死亡係咪真係同荔枝有關?定係有其他嘢有毒?定還是有其他原因導致呢?簡直係近代之謎!