DoujinStars
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


九龍不敗

九龍不敗(影評)

講真,今次自己俾錢入戲院睇呢套電影,都唔係為咗支持港產片㗎啦!因為已經支持唔住好多年!係純粹因為好想睇周國賢!首先我極度不滿,點解可以作為一個重要嘅配角,中途就已經比賊一槍打死!佢死果下我都相當憤怒!😂因為成個故事設定大把警察係當事,點解死嗰個要係佢啦!第二張晉先生啲拳腳其實真係麻麻,論靚仔佢唔靚仔、論有型佢唔有型、論打得佢唔打得,咁點解故事設定要將一個警察塑造成要打得啦?又要扮成龍警察故事,out左10世啦!個編劇當然有問題啦!個編劇都係我老友林紀陶,首先我認為若果係一套爛嘅港產片我都接受到,但我接受唔到嘅事你無啦啦作左條九頭龍出嚟係個海底游嚟游去變咗神仙童話故事,仲要最後幫手破案,我頂你個肺,你就超越晒所有爛港產片啦!拍呢條片嘅天馬公司覺得冇問題果下好野!九頭龍都出得,唔爭在飛隻獨角獸出嚟啦!而且罪犯犯案嘅前因後果,真係荒謬到一個點!紀陶,你認真啲得唔得?!完!

Comments

怪唔晒編劇啊~ 因為在香港係導演和投資者大,成日臨時改劇情㗎~ 所以主要睇導演有冇sense屎處理個故仔

😂😂😂

我都係為左周國賢入場 見到佢半埸死左就已經好想走

咁搞笑? 盧亭魚人後又九頭龍…

same feeling🤣

睇宣傳片已覺奇怪,點解會有CG水龍😂


More Creators