patreon
話說收到一份文件,係琴日港鐵發放俾西營盤、上環站租戶,表示要求佢哋係星期日7月28日休業關門,並唔好作出運輸貨物安排,因為會有事件發生!我就覺得相當之奇怪,因為照我理解星期日好似喺中上環冇特別嘅遊行活動姐?點解有咁嘅預先部署呢?定係政府內部又做緊大龍鳳呢?定係連燈嗰邊有計劃我唔清楚呢?咁就不得而知啦!
ryoxxl's fatty fox wares
hadesbutpatreon
Vladislava Galagan
othatsraspberry
lizzymind
Jeldbohdi
selphy6
ReviVR
0부올
Barce
Kaiantica3D
archipel
へたれ幻覚
LDK
confusedboobs
miyawoo
Lifemodels 360°
ASURA
あへこへ子
MOMOTDART
Botlab
Hotaru7MMD
Loodrick
mitsumichi
BillLS4CC
Shiro Game Studios
Nano Gray Cat
alicebunnie
Trucky
Softmushroombaby
aglassofmilk
sukia_MMD
敷ド
Aleksey Malyshev
HonokaNyan
ACuriousCatHere
うみつき
Derek Projects
totesfleisch8
Joeyrock927