DoujinStars
wanhoisecret
wanhoisecret

patreon


新特首疑雲

真係好鬼驚!過去三日,我從三個途徑聽到同一個消息,包括傳媒界、左派以及右派陣營,都話收到風中央將會捧陳茂波去接替林鄭月娥!最快下年最遲下一屆!我真係頂你個肺,你唔係玩咁大呀嘛!呢兩日佢真係不斷同傳媒做訪問,好驚呢條粉腸做特首!

新特首疑雲

Comments

吓!唔係啩!😨

唉 ! 換來換去,始終都系中央傀儡……要跟阿爺繼續去壓迫香港……形勢始終都無變過……好担心啊

嘩...唔好哪掛,比小肥張做好過哪,囤地波做香港啲地都比佢囤曬去哪

擺明要玩殘香港

真心佢比較好 但佢咁聰明點會攬舊屎係身

下 我寧願要張建宗 我意思係冇選擇之下

記憶猶新,好心啦自己唔及人就出陰招,所以話咩父母就咩仔女

何君堯既話真係令好多人爆血管😤

唔L 係呀嘛⋯⋯唔識搵人都唔係搵佢呀?

唔L係呀,香港人呢排心情太好得滯!?

咁跟規矩如果林奠唔做﹐張建宗又健康問題﹐的確跟住就到佢。佢又唔會介意做傀儡﹐可以肯定到時西環會更加明目張膽﹐何君堯做政務司司長不是夢!!!

Cen Chun Fai

莫講話接任坐正,就連署任成個777班子裡面冇一個適合吖。 阿爺你仲玩香港人唔夠咩?

不要劏房波🤮🤮🤮🤮🤮

問題無解決仲會越攪越大.......

白粉特首

坦白講,依層級遞上嘅中共邏輯,唔輪到佢唔通張建宗咩? 不過成條Line 都係爛嘅,無個好人!

呢條古惑仔

Vincent Cheuk Yin Lam

佢老婆都唔係好人, 喺個女間國際學校搞是非, 屈人出貓,令到個學生入唔到Stanford。人地父母告佢兩公婆, 打咗好耐官司, 後來證明人地清白! 佢地好似要賠錢!

下唔係掛,記得睇過篇專訪,佢話因爲細個窮所以睇錢睇得好重,呢句足以令我心寒

中央正積極籌備香港全民上街!雨傘運動-》時代革命-》劏房起義

係真就死得人多啦... 唉...

正囉,真係沒有最仆街,只有更仆街,何君堯都有機會

千其唔好係真,呢個人本身人格上好有問題,佢根本真係一條粉腸,想加入上流社會咩手段都做得出。香港係佢手上 仲死多幾成。

嘩呢條濕鳩~

😱😱😱😱

700萬人上街不是夢

呢個文官應該壓唔住武將,香港變成警察城市

唔係講笑呀,由張建宗被踢爆有病之後,我都諗唔係到呢個HIHI做呀...🤦🏻‍♂️

WTF😡😡😡

佢做米仲衰

無真普選,邊9個做都一樣係垃圾。

劏房波。 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

WTF!CLS!

唔L係化?

搵曾鈺成黎做啦

唔撚係掛!?佢除左劏房仲識做乜9🤦🏾‍♂️

呢條仆街都係大貪友黎

唔X係嘛!劏房波?!

中共仍然想搵一個完全控制到的人做特首就算數

唔L係呀。。。。

條友厚顔無恥到極點㗎喎

尼舊屎仲臭過上一舊

蜀中無大將

哈哈~搵卸波黎咪一樣出事~

咁嚇死人,唔驚民怨仲大?==


More Creators