陳家舊相
Added 2020-10-10 01:54:12 +0000 UTC敗家仔無犬父!好多朋友話我洗錢大,我只不過係不斷去下旅行、買下書、廿年前買咗人哋嗰間書局、坐飛機去日本食雪糕咋嘛!幾年前細舅父搵到返張舊相係我媽咪喺架車後面,問我老豆佢話架車就係當年六十年代買嘅開篷車, 帶住我阿媽周圍玩,之後就帶啲鬼佬客去新界遊玩!佢話當年就用咗九千蚊港紙買咗呢架開蓬車, 佢話貴㗎!當年尖沙咀一層八百幾呎嘅樓先賣二萬蚊!仲要揸咗十幾年後佢決定去車房湯淨番380蚊! 當堂我自己覺得唔大使!

Comments
架車咁貴又唔影下架車
2020-10-15 15:01:49 +0000 UTCAA牌😍
2020-10-12 02:56:37 +0000 UTC唔大洗吖,只係任性嘅傳承
2020-10-10 11:37:03 +0000 UTCAA車牌👍
2020-10-10 06:12:09 +0000 UTC千金難買心頭好!!!如果有能力買,何妨買呢?
2020-10-10 03:40:49 +0000 UTC唔強架,兄弟得雲海似老豆
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-10-10 03:36:26 +0000 UTC大唔大洗係相對你有幾多錢
Vincent Cheuk Yin Lam
2020-10-10 03:35:52 +0000 UTC