是不是善終?
Added 2020-10-27 03:18:18 +0000 UTC早兩日同個社工老友食飯,他從事老人服務工作多年,見盡人生百態!
近月因為疫情,出現的新情況是,許多子女因隔離政策不能探望老人家。早個月他手上一位老人家,已經106歲!因為有些不舒服進了醫院,但不是武肺,由於他四名子女也在外國,而沒法趕回來、
某天老人家躺在病床上,還算精神地跟一位身在外國的兒子傾著電話,忽然像Matrix unplug咁突然死咗!醫護人員還要在電話告訴兒子你父親剛才突然死了!真係戲劇性到爆廠!
由於我老友係老人家嘅社工,就要接手處理佢嘅身後事,老人家四名子女都因為疫症問題而無返香港(算唔算係藉口呢?)到火化嗰日,只有四個人出席,包括我朋友、另一位社工、長期照顧佢嘅菲傭、同埋另一位工作人員!仲要撳嗰個掣入火化爐係另一位社工,在場冇任何老人家嘅親戚朋友!之後佢哋仲要將骨灰安排放喺之前已經一早申請好嘅天主教墳場.....總之由老人家發病都落葬,身邊冇任何兒女朋友親戚!呢個算唔算係善終呢?!大家點睇?
Ps我真係唔想咁長命囉!
Comments
可能家家有本難念的經,但點都好,都應該返一返黎,佢仲同得佢傾電話,即係關係點都唔太差啦,竟然唔返,唉!
2020-11-21 11:32:02 +0000 UTC係長命咗啲,苦悶咗啲,不過哩個算係「好死」。仲聽住個仔把聲走,留畀個仔最後印象添~
2020-10-28 18:24:57 +0000 UTC其實... 我諗家家有自己既問題既, 點解咁大年紀唔跟仔女去外國, 或無仔女一家返來同佢住呢....只有老人家自己知個原因啦
2020-10-28 02:33:00 +0000 UTC算善終,簡直係106歲人瑞「被提」!仲唔算善終?
2020-10-28 00:27:00 +0000 UTC能够到106,D仔女都8X, 换咗系我,我情願叫佢地唔好返,唔好彩,過多一個禮拜同我團聚就唔好啦,老人都希望子孫好,能送最好,呢種情況,真係無辦法
2020-10-27 15:21:25 +0000 UTC如果可以無病無痛咁去就算係有福氣了
2020-10-27 15:07:19 +0000 UTC我諗我到時仲慘過佢,我簽咗器官捐贈㗎啦,回饋社會算
2020-10-27 13:16:02 +0000 UTC家家有本難唸的經
2020-10-27 12:24:46 +0000 UTC梗係藉口啦,如果係搞分身家手續,佢地就算要隔離14日都即刻飛返黎啦
2020-10-27 10:09:49 +0000 UTC歲數不是重點,保不保持到自理能力才是重點
2020-10-27 08:57:37 +0000 UTC老人家夠鐘off line 希望佢來生開心仲好啦
2020-10-27 07:09:04 +0000 UTC106歲先至突然 unplug, 係好好福氣, 在生的送唔到佢先有遺憾啫
2020-10-27 07:05:45 +0000 UTC幾可悲...
2020-10-27 07:02:47 +0000 UTC已經活到106歲,走得快冇痛苦,身後事有人料理,算善終啦。
2020-10-27 04:41:50 +0000 UTC無痛苦突然死亡,係福氣。106歲,佢都活夠嘞。佢啲老友呀兄弟姊妹呀應該早就唔喺度,仔女都七老八十,啲孫點敢同佢哋周圍飛,飛機同機場先至係高危。
2020-10-27 04:34:06 +0000 UTC帶點遺憾既善終
2020-10-27 04:20:01 +0000 UTC都算係善終了
2020-10-27 04:06:11 +0000 UTC我同老公交帶左,如果一天突然暴斃。請不要通知任何人,盡量不要任何儀式,不要位,要回歸大自然!搞掂晒之後先至好通知我啲兄弟姊妹!
2020-10-27 03:39:53 +0000 UTC社交距離就導致到呢啲倫常隔離埋
2020-10-27 03:32:17 +0000 UTC起碼最後階段都有菲傭照顧,仲可以同個仔對話中離世,比下有餘架喇
Tom Yip
2020-10-27 03:27:38 +0000 UTC