The last work, Reika, is completed~
This is a scene from the battle of Osaka..! Personally, I enjoyed this cartoon, and I also enjoyed Gantz-O!
If you are a Friend Tier or above, please look forward to the NSFW work~
Then, spend the rest of the month well, and we will update again as the voting is finished.
Thank you for always supporting me^^
마지막 작품인 레이카가 완성되었습니다~
오사카 전투 배경입니다..! 개인적으로 이 만화를 재밌게 봤고, 간츠-O 역시 재밌게 봤씁니다!
프랜드티어 이상분들은 NSFW작품 기대해주세요~
그럼 남은 한달 잘 보내시고, 투표마무리되는데로 또 업데이트하겠습니다.
응원해주셔서 늘 감사합니다^^
ThunderPerfectMind
2021-02-25 16:37:38 +0000 UTC敏
2021-02-24 14:36:11 +0000 UTCJason
2021-02-24 07:57:06 +0000 UTCKJ.Law
2021-02-24 05:18:52 +0000 UTC