ELSA를 완성했습니다!
썰매를 타고 겨울을 즐기고 있네요
제가 그렸지만, 부러운 상황입니다.
한국은 너무 덥습니다. 영국도 엄청 덥다던데,걱정이네요.
그럼 다음NSFW 작업을 마무리하고, 다음달 신규작품으로 또 포스팅하겠습니다.
I have completed ELSA!
She is enjoying the winter on a sleigh
I drew it, but it's an enviable situation.
Korea is too hot. It's also very hot in England, so I'm worried.
After that, I will finish the next NSFW work and post again with a new work next month.
YAM