fanbox
以前に上げたラフを仕上げてみました。 肌の塗りと汁の表現を練習したかったので、わりと良い感じに塗れて満足してます。 I finished up the rough sketch I posted earlier. I wanted to practice painting the skin and expressing the juice, so I'm satisfied with the rather good paint job.
SoopurKul
saravore
司瀬@あげぱん
Chupi
UnderJoySkirt
ShadowSubject
Kae'Est
haya
Samus
pi1
AiNIME223
owwllly
Ritwick Bhattacharya
J_Reacts
lostperras
Casey Kane
chiriilart
fnafafterhours
nekomom
kawaraya
SquishyBunnnn
Pen, Dice & Paper
PatrickFillion
breakerofhorizons
狗仔哥 - NDTwoFives
Itakeyourlemons
Kysizzlecos
jamesinks
Md Raho
cloverseshiron
糞肉与吉
yutaveny
Leta
Jordi
Donezo
LandSpace Architecture
Renact
Burustandin
みのみに
かけうどん