DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 AI 宮崎駿

網上出現 AI 宮崎駿程式,也傳來宮崎駿多年前反對與人工智能合作創作的受訪片段。你是否贊成繼續以 AI 宮崎駿創作?

Comments

這是大勢所趨,但仍然是侵權

INH

相信人嘅審美觀仍然係程式未能完全解讀嘅嘢

Lai Lok

與時並進啦 反對無效

Kirishima

究竟 畫風是否有版權很值得思考,若有版權持有人如何登記該擁有權?

Chan Ivan

看來這是中學辯論比賽的理想題目。

堅離地書院 College

避免唔到

Annisa Tong

覺得要睇番有冇損害到佢版權所有人既利益,會唔會少左人睇吉卜力既作品商品,冇既話就唔關吉卜力事。後世既創作一定比前人影響,創作有自由可以鼓勵創作。如果臨摹王羲之、顏真卿嘅書法要收錢,學梵高不加索畫畫又要收錢,咁我唔知道世界可以點運作。

Bryan Chan

至少應該比返版權費吉卜力

Shelley Lam

抵擋不了,其他仿製程式陸續有來。

Snow Blow

非常反感,亦認為人們在消費宮崎駿

Andy Ying


More Creators