DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票 🇨🇦】 加拿大救生艇

通過「加拿大救生艇」移民加拿大的港人,申請等候期面對延長狀態,如果你是當事人,會因此決定回流香港嗎?

Comments

救生艇應可工作,只是很多僱主會優先請 PR

堅離地書院 College

如果已經入閘理應不成問題的,如果未入就是另一回事

堅離地書院 College

個人理解,加拿大政府唔會趕人走,主要挑戰係等待期間的工作是否理想

堅離地書院 College

係擔心 uncertainty,同早年離開台灣二次移民的朋友一樣

堅離地書院 College

關鍵時刻有用的同溫層協助適應好重要 但如果所託非人,效果可以 disastrous

堅離地書院 College

加拿大係成功既失敗國度

Good Year

visa到期無身份想留都無得留啦

Lyndon Ramsey

我依家就係艇上面,就係等緊批既人。個人唔會走,希望可以向政府爭取將D quota 攞返出嚟。 我覺得香港人要證明俾新政府睇到我哋唔做淨係攞福利、攞著數,我哋對加拿大係有貢獻(至少有交稅)。應該可以deserve 一個合理嘅PR 審批時間。

Joe

視乎等候期間能否繼續工作或居住, 若果一切不變的話當然應該繼續等

Chan Ivan

認識幾個去咗加拿大嘅朋友,已經拎到PR嘅唔會回流,已經入咗紙仲等緊嘅就都係會想等,因為已經等緊,就博下幾時等到,係仲讀緊書、未入得紙嘅好驚輪到自己嗰陣唔知要點 就個人觀察,其實佢哋最驚嘅唔係一直等,而係驚等嘅期間因為各種政府方面做唔切或者唔知咩原因續唔到Visa而變成逾期居留,或者要面對其他因為簽證問題而搵唔到工/返唔到工嘅窘境,或者等到半站中途嘅時候政策又有改變等等,有收入嘅都還好,仲讀緊書(燒緊錢)嘅,點都會諗吓萬一畢業搵唔到工唔夠錢燒咁點算,有啲人見到咁多不確定性係真係會好不安

Utsuri

其實好多人過咗嚟,每個人嘅背景都好唔同 嚟度加拿大都認識好多無論係嚟咗好耐定係剛剛嚟嘅香港人 有苦苦掙扎,有已經跳船有已經逐步踏上軌道,亦有剛剛完成目標,我當然沒有數據,亦都統計唔到究竟邊一類嘅人比較多。但係無可否認,移民係一切由零開始,萬事起頭難,當你面對咁多改變,然之後放棄咗喺香港建立嘅一切(就算你係剛畢業嘅大學生,你放棄其實都好多,你嘅支援網絡,你嘅人際網絡呢啲本身都係幫助你踏入社會嘅重要資產) 如果收入唔穩定(呢件事都應該常有發生),撫心自問,點會唔掛住香港嘅屋企人同朋友。如果返工遇到唔開心嘅事情,或者租樓嘅時候遇到一啲好差嘅事或者人,再加上等待PR無期,人當然會灰心,呢個時候亦都唔係簡簡單單講句加油,就可以克服得到。 只能夠話,作為香港人,喺呢邊我都見到好多互助嘅群組,未必適合每一個人,但係有困難嘅時候需要出嚟求助,如果見到身邊需要幫助,付出自己能夠付出嘅,即使係支持嘅說話,有時可能耐心嘅聆聽已經好有用,或者小心網路上面嘅暴力留言等等,共勉之🙏🏾

Caden

無得做嘢,無收入,任何人都無辦法唔跳船吧?

Joney Chow


More Creators