【會員投票】 六四外國勢力論
Added 2025-06-03 17:01:01 +0000 UTC六四36週年,你現在回看,會否相信當年這場中國民運是背後有「外國勢力」參與的「顏色革命」?
Comments
我個仔收咗外國學校獎學會,咁我背後係咪有外國勢力?條問題根本係潑髒水嘛
Gary Kwong
2025-06-04 02:47:53 +0000 UTC共產黨本身就係外國勢力
CK
2025-06-03 18:20:34 +0000 UTC另外有一個邏輯謬誤:有外國勢力就等如錯。 你討厭外國勢力,討厭最力示威者,討厭劉馬車,邏輯上不會令他們支持的立場變成錯。事情本質先重要。
Bryan Chan
2025-06-03 17:40:23 +0000 UTC由於首先有非理性信念 (irrational automatic thoughts) 👉🏽 「自己一定唔會錯」 唔係自己,咁就乜嘢都係人哋啦 再加上要確立人民唔會(唔可以)唔鍾意自己 咁乜嘢都係人哋搞你啦
Christopher Lam
2025-06-03 17:11:11 +0000 UTC