【會員投票】 反送中運動
Added 2025-06-17 17:01:01 +0000 UTC在2019年,曾否認為運動有成功的可能?
Comments
當時見到香港人咁團結,曾經好樂觀
惑星
2025-06-21 04:47:24 +0000 UTC其實係暫緩,從未撤回。再睇長遠啲,而家香港情況比起實施送中條例有過之而無不及。
KTH
2025-06-18 16:08:16 +0000 UTC對不起,問題設計得不好。記得第一次的遊行目的只有一個,就是返送中。5大訴求是後來加進去的。如果只針對反送中這個前置,運動是成功的。其他的什麼雙普選,林鄭下台等等都不是運動原意。起碼本人參與的最初遊行目的就是反對送中,沒有其他。
AC
2025-06-18 12:50:47 +0000 UTC只知道,如果唔係呢塲波瀾壯闊嘅運動,各國係唔會有各救生艇計劃
Carl Yang
2025-06-18 06:51:57 +0000 UTC如果真係為大粒墨,點會有咁大塲大龍鳳。
Carl Yang
2025-06-18 06:50:07 +0000 UTCwe all fallen into a well plan trap
Linux So
2025-06-18 03:53:34 +0000 UTC逃犯條例撒回算是成功? 後來的演變卻是心底裡知道冇可能
EY
2025-06-18 03:03:51 +0000 UTC一直諗緊'冇大台'呢個題目,是否決定呢個運動全軍覆沒的一個主因。
MW
2025-06-17 23:53:17 +0000 UTC廣州人俗稱「電雞」eletric scooter,初時政府曾視為非法,經過所謂抗爭,終於可合法使用,或許背後因利益多方考慮,內地地方政府能夠自行處理,但香港政府只是傀儡。
miuying yu
2025-06-17 23:35:05 +0000 UTC有,若只是撤回逃犯條例 5大 全部實現就覺得不會有可能 但當時沒想到 撤回逃犯條例後,反而會引來更辣的 國安法和23條,一切都崩潰 我反而想問下大家或者simon可以考慮出多個投票 如果當時畀逃犯條例通過咗 淨係送嗰條大粒墨返台灣 就算條例喺日常生活still in force 但會唔會個社會比而家正常呢? 我想像,總唔會日日清晨六點上門引用逃犯條例送某人返大陸 或者緩引嘅次數應該冇國安法咁頻密 或者蘋果日報同其他重要嘅組織都仲可以存在? 純粹開放討論
Chan Ivan
2025-06-17 19:11:00 +0000 UTC攬炒十步曲係咪叫做成功咗?
CK
2025-06-17 18:36:32 +0000 UTC當初既目標無一樣成功,但係成功引起咗國際關注,各國都提高咗防犯神奇帝国,咁都係賽翁失馬焉知非福。
KTH
2025-06-17 18:23:03 +0000 UTC其實點為之成功?五大訴求都可以實現?頭四項應該唔難,但最後一項:落實雙普選。大陸如果無質變,香港唔會有真真正正嘅雙普選
Alvin Jim
2025-06-17 18:01:45 +0000 UTC