DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 奧運四年一次

你認為奧運應該多久舉行一次? 

Comments

如果成功brand building 帶動經濟是有好處的,例如昔日東京、漢城;如果燒煙花就另一回事

堅離地書院 College

呢D 先真國家機器, 某D國家機器, 最高果件零件廢左, 就係死哂火

Good Year

法國底子厚,政壇一塌糊塗,依然搞得順利

堅離地書院 College

依然覺得四年舉辦一次是適合的。

Elaine Yip

開支最大,始終係2008北京

堅離地書院 College

據報導,今屆巴黎奧運有錢賺,因為法國無需做太多場館建設,一切用現有。

WL

奧運真係好大工程,唔知到底係賺定蝕。政府投放資源入去,就自然會向其他地方到減少支出。

Vikki Wong

四年幾好,If it ain't broke, don't fix it. 响手機、互聯網樣樣要快,有啲等待嘅期望幾好。 (有影菲林相嘅人會明白我講嘅感受) 要fix嘅係,啲舉辦費用太貴。聽聞係1976年滿地河,因為形象工程,做壞規矩,蝕到PK。隨後好多國家都係蝕,係1984年落杉磯有錢賺,希望佢下屆做返好個辦。 另一個要fix係選委貪污,但唔清楚詳情。

悉尼 袋鼠


More Creators