【會員投票】 奧運四年一次
Added 2024-08-10 17:01:01 +0000 UTC你認為奧運應該多久舉行一次?
Comments
如果成功brand building 帶動經濟是有好處的,例如昔日東京、漢城;如果燒煙花就另一回事
堅離地書院 College
2024-08-13 09:13:40 +0000 UTC呢D 先真國家機器, 某D國家機器, 最高果件零件廢左, 就係死哂火
Good Year
2024-08-13 08:19:46 +0000 UTC法國底子厚,政壇一塌糊塗,依然搞得順利
堅離地書院 College
2024-08-12 08:50:04 +0000 UTC依然覺得四年舉辦一次是適合的。
Elaine Yip
2024-08-11 18:21:04 +0000 UTC開支最大,始終係2008北京
堅離地書院 College
2024-08-11 08:38:56 +0000 UTC據報導,今屆巴黎奧運有錢賺,因為法國無需做太多場館建設,一切用現有。
WL
2024-08-10 18:19:32 +0000 UTC奧運真係好大工程,唔知到底係賺定蝕。政府投放資源入去,就自然會向其他地方到減少支出。
Vikki Wong
2024-08-10 17:30:50 +0000 UTC四年幾好,If it ain't broke, don't fix it. 响手機、互聯網樣樣要快,有啲等待嘅期望幾好。 (有影菲林相嘅人會明白我講嘅感受) 要fix嘅係,啲舉辦費用太貴。聽聞係1976年滿地河,因為形象工程,做壞規矩,蝕到PK。隨後好多國家都係蝕,係1984年落杉磯有錢賺,希望佢下屆做返好個辦。 另一個要fix係選委貪污,但唔清楚詳情。
悉尼 袋鼠
2024-08-10 17:21:32 +0000 UTC