【會員投票】 香港運動員
Added 2024-08-23 17:01:00 +0000 UTC
你認為香港運動員幸福嗎?
Comments
30歲前可以做自己喜歡嘅事,都數幸福嘅,之後呢?如果當一份職業,咁就唔駛講,最低工資都冇。
lawrenceonline
2024-08-27 06:10:36 +0000 UTC呢句應該係馬會新工作本位思維
堅離地書院 College
2024-08-26 11:31:51 +0000 UTC我本來對江旻憓冇乜意見,佢名下嘅碩士論文咁精彩我都冇乜反應,但係佢話做香港運動員好幸福,我就即刻藐咗佢。 佢喺個圈子咁耐,唔多唔少都知道啲實況。喺依家有知名度有地位,竟然唔幫同輩以及後輩發聲爭取權益,反而幫權貴維穩,佢就算有金牌在手,都唔會得人敬重。
Rex
2024-08-25 12:21:42 +0000 UTC相對可能好過某國運動員
堅離地書院 College
2024-08-25 09:13:57 +0000 UTC其實要睇去唔去到做Elite,上唔到Elite係好慘
Connie Tse
2024-08-24 21:56:26 +0000 UTC如果單純為自己可以做自己喜歡的事 咁係可以叫幸福既 始終甚於香港現實考慮 唔係人人都有勇氣去以運動員為職業 但如果以經濟 資源栽陪 發展空間 去評論 就真係見仁見智
Fan Winki
2024-08-24 07:15:36 +0000 UTC好幸福的只得數得出的幾個
Яблоко Ю
2024-08-24 06:19:53 +0000 UTC仲要係有好多politics, 無關係,唔識人呀根本就唔會有機會。最叻既都非常之難先有出路。
Thomas Tsang
2024-08-24 03:05:32 +0000 UTC默默無名就什麼資源也沒有/要到處求人(還求不到),拿奬牌的運動員數得到,抹煞的年青人可數算不到
Funny Lau
2024-08-23 23:09:27 +0000 UTC奴隸
KTH
2024-08-23 18:40:53 +0000 UTC