【會員投票 🇭🇰🇹🇼】 「新香港」公務員宣誓
Added 2024-08-27 17:01:01 +0000 UTC
「新香港」公務員宣誓效忠中華人民共和國後申請移民台灣,被拒絕之後自稱「被逼宣誓」,而被「新香港」政府以「涉嫌發假誓」為由停職調查,你認為是否合理?
Comments
1份離地既人工, 當然有離地既job duty, 合理至極
Good Year
2024-08-30 02:13:17 +0000 UTC「新香港特色嘅邏輯」 就係講乜都得.
CK
2024-08-28 02:07:02 +0000 UTC所以第一句就話 以「新香港嘅邏輯」就合理
Wai Chani
2024-08-28 00:18:06 +0000 UTC但喺香港,國安法大過基本法 閣下呢個思考係唔乎合現時情況
Izumi
2024-08-27 22:44:32 +0000 UTC臨時演員都係演員來。都係有生命有靈魂的 你要食兩家茶禮就梗係兩邊都唔好得罪 你面揭開肚皮話被逼宣誓,咁當然會俾人攪
Izumi
2024-08-27 22:43:23 +0000 UTC做得政府工耐,對人講人話對鬼講鬼話,忠誠係工作,習以為常。
Gary Lee
2024-08-27 17:48:02 +0000 UTC用「新香港嘅邏輯」就合理 如果用舊香港 香港公務員聘用英國藉、澳洲藉人士 甚至乎中華民國藉都有 //《基本法》並無對公務員的國籍或所持有的護照訂明要求。// 呢個宣誓本身就同基本法有根本性衝突 係舊香港顯然可以「司法覆核」 咁「控告發假誓」呢個做法當然有商榷餘地 *利申:本人無意幫涉事公務員辯駁 畢竟成件事,佢兩公婆犯下太多錯
Wai Chani
2024-08-27 17:27:57 +0000 UTC呢次我撐特苦,又要移民台灣,又要留住份香港公務員工,呢啲人靠得住嘅話,豬乸都會上樹。
Kam
2024-08-27 17:09:41 +0000 UTC