DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 十一大救市

中國政府全國總動員在十一前夕救市,「新香港」 恆指終於升上二萬點。你認為這是真正「由治及興」,還是很快就打回原形的虛火?

Comments

似行range, 15000-25000咁

Dennis Lam

It will hep somewhat for sometime

charles oreo

恒指十萬都可以上到… … 前題係到時每 1 美元 兌 78 港元。

悉尼 袋鼠

生活得健康、開心,同佢鬥長命

悉尼 袋鼠

既然「英國」智庫研究得出香港、上海、深圳可以是世界頭十大經濟體,恒指要上四萬、八萬、定十萬 ,國家隨時可以創造奇蹟。

Caravaggio

拉長時間來陰乾而已,fundamental factors冇改變:暴力救市再次證明policy predictability 沒了只有舉國強力大手掌或巴掌;對外貿易繼續你一拳我一腳,阿水敢作長線投資?

MW

Put it this way 北韓、委內瑞拉都未爆 潰而不崩是一個可能性

堅離地書院 College

明清兩朝都要經歷幾十年先會崩潰 明爛於萬曆朝 清則崩在道光及咸豐兩朝 外因(外強伺環、貨幣貶值等)只係其一 根本在於體制 深圳河以北自秦始 屬於內收型大陸國家 求平穩大過一切 喺有限資源土地下 只會出現一個循環 就係資源不足以承載人口 出現大量赤貧繼而起義 然後人口驟減令資源洗牌 最後又令資源壓力舒緩 經濟喺固有限量下 農業在無技術發展增長 緩慢增長 喺無創新及無創造新經濟市場下 呢種國運只會不斷重複 PS經濟體爆唔係一刻就爆 係一個慢長嘅過程及通縮 直到人口貧窮線過30%上就會觸發事件

Pierre

第二大經濟體,只要章法稍為正路,都可以做好大好好嘅事 所以要觀察係究竟佢係結構上改變、覺得之前嘅政策目標唔work所以改變 定係只係戰略性撤退 如果係後者,好日子還在後頭呢

Izumi

相信可以上到25000

pp lam

但願有生之年可以睇到中國覆亡

Vikki Wong

我無水晶球,都唔敢估恒指上唔上到四萬。不過我比較肯定嘅係,如果恒指真係上到四萬,而又我地偉大嘅特區財政紀律咁好,索羅斯實睇到口水流晒。

Gary Lee


More Creators