DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票】 「主權換治權」

談及英國和毛里求斯在英屬印度洋地區(BIOT)的軍事基地達成「主權換治權」協議,你認為在中英香港前途談判期間,「主權換治權」模式如果成真,會否對香港更好?

Comments

國際上也有成功例子,例如「永久租借」關塔那摩給美國的古巴,雖然兩國敵對,但一直沒有影響這個地方的運作

堅離地書院 College

可以咁講,但中共以何賢代表,在澳門可以一票否決,所以並唔完整

堅離地書院 College

另一方面嚟睇,1966年後嘅澳門算唔算畀中共用主權換治權?

Ken Wong

就算中共肯, 我估實會搞個類似選委會既野黎filter 港督, 即係英國委派之餘仲要得到中共首肯先可以成為港督, 但同時一定會搞第二個權力核心係西環架喇, 而治權版既基本法都肯定會有, 變相最終解釋權都係中共之手, 國安法都係可以隨時加入黎, 甚至如果想收返個治權, 咪加條國安法要港督宣誓效忠中共先得做得, 咁你唔肯宣誓咪即係自己放棄, 咁又可以二次回歸.... 所以結果都應該.......... 咪又係一L 樣

思前想後

呢啲都係共产党呃鳩你既策略,唔會信佢。

KTH

可能參巧一下 Grenada 點比美國佬打O既故仔,此投票可能會更有意思。

Gary Lee

以大陸嘅戰狼作風,所謂主權換治權,最後咪一樣 順我者昌,逆我者亡....呢個世界唔係有好多個彭督,會同中共抗衡。更多變傀儡,或者繼續温水煮蛙,唔見得香港會變得更好。

Cynthia Chu

整埋個美軍基地更好 😁

CK


More Creators