DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【國際關係生活教室:國際書僮 001B】Simon 如何處理自己的中年危機?(沈旭暉 x 馮敬恩)

不少會員很關心馮敬恩的近況和狀態,今後我們會和Billy定期製作「國際關係生活學院」的其中一環:從文學作品導讀國際關係節目,不過首先還是要從 Billy 的心路歷程談起。原來曾是港大學生會會長的他,不經不覺已經年屆31歲,更深受「中年危機」困擾,究竟為甚麼?Simon 又是如何處理自己的「中年危機」?

【國際關係生活教室:國際書僮 001A】 為甚麼馮敬恩已經有中年危機?(沈旭暉 x 馮敬恩)https://www.patreon.com/posts/115974234

【國際關係生活教室:國際書僮 001B】Simon 如何處理自己的中年危機?(沈旭暉 x 馮敬恩)

Comments

其實很多日本人會專門到香港行山,反而香港人沒有很珍惜。

堅離地書院 College

謝謝 🙏

堅離地書院 College

有冇睇進擊的巨人?「不找個東西讓自己沉醉,人類就無法活下去,所有人都是某些事物的奴隸。」 呢句好準確咁講出人嘅天性。我正身處典型中年(中產)危機,亦都曾埋諗好多自己究竟做嚟有咩意義嘅問題。後來發現其實諗嚟係晒氣,當我繼續專注搵啲我做咗會有滿足感嘅好事(運動,學習,果啲),沉迷又開心得嚟,又自然會為個人同埋身邊人帶嚟正面結果。好似一個cycle。短短一個人生大概係做得咁多,我哋只係歷史洪流中嘅小點

Jason

個人博物館也是個不錯的方向,既有集郵的快樂,也有增加大家見識的用處。 想不到目標的話,建立健康也總沒有錯。昨天我才登上了1117米高的烏來拔刀爾山,全程上坡600多米,當然不是運動家的風範,但至少也是鍛鍊了。而且我覺得沒有浪費了在台灣的歲月,以及台灣的山水。 戴上一隻Garmin手錶(台灣之光!),每天量著步數和卡路里;每早留意到昨晚睡得好不好,睡眠分數有沒有70分,REM足夠嗎?身體充電到多少,40還是70?那也成了最微小的目標,也算是先做好了自己,修齊治平。 同理,如果能在台灣多看幾本書,甚至幾篇文章,我也沒有浪費了這裡的自由,並證明我有珍惜過。

冠東 謝

你咁philosophical,好難搞喎!😂 不過我明,我移居台灣口真係太安逸,所以上年返咗去香港代課。。。有好多觀察,好多經歷有機會再分享。

Kady Cheung

沈教授的「為咩」好簡潔講出了中年危機的核心,同時又去返人生究竟係為咩呢個問題……經歴中,非常明白又未有答案

Sandy Chan

如果一生人都relax,就唔會有 relax 的快感了

堅離地書院 College

很同意做一些使自己開心愉悅的事, 人生為何要太艱辛, 能自己掌控又不受別人影響是多麼寫意自在呢~

Elaine Yip

人生有不同階段,追求既嘢都唔同。過了大半生,唔係話好唔enjoy之前一直做緊既嘢,但會發覺而家有啲嘢更想做,亦更有自由和空間去做。是時候對自己好啲,隨心而行。

janlui

學吓啲好識得relax嘅台灣人啦,我聽過有人講: 「人生最值得奮鬥嘅目標,就係能夠軟爛在沙發上,透過電視睇吓人哋點樣奮鬥。」 我而家exactly就係攤喺沙發度,睇你點樣奮鬥。幾好,哈哈!

Kady Cheung

好好的分享!

thomas Wong


More Creators