DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【美麗新香港】 皇馬巴塞過氣球星訪港爛尾收場,鬧劇為何不斷出現?

談及「新香港」教育局終於撕破臉,規定幼稚園家長也要參加國民教育活動,並要在子女面前「以身作則」(身先士卒)示範唱國歌。但要這種家庭滲透要真正成功,從而達到所謂「人心回歸」,需要兩個前提:

1. 人民沒有能力進行其他選擇;
2. 政權提供具吸引力的最佳選擇。

這兩點,在一窮二白的國家還可能短期勉強做到,前者需要徹底由零開始的社會資源再分配,後者需要有真正無私奉獻的頂層社會結構出現。然而在「新香港」,兩者都不可能。

這又可以談回皇馬、巴塞過氣球星訪港不歡而散一事,這是一葉知秋。

為甚麼繼美斯訪港鬧劇之後,又出現費高鬧劇,令這種「un-professionalism」已經成為「新香港」的國際branding?為甚麼這類鬧劇肯定還會必然出現?魔鬼在細節。這些「盛事」的主辦單位往往和權貴有千絲萬縷關係,主辦的動機包括得到官方基金資助、在政府和北京跟前邀功、招待親朋好友建立社會資本、最好可以同場大賺一筆等等,總之是 anything but 為人民,經濟學上稱他們為 rent-seeker。

由於「新香港」不再有checks and balances,每一個 tender 都要講關係,積非成是,自然每一個細節都不用再守規矩,例如:

為甚麼同樣的戲碼,在「新香港」的票價會是日本的好幾倍?因為日本主辦方知道市場承受能力,知道怎樣製造氣氛,不用背負政治使命,也不敢上下其手。為甚麼費高在日本不會拍檯離場?因為主辦方不會濫用特權,讓自己的親朋戚友不斷索取簽名,還要「簽完又簽」,就像上回美斯被「新香港」政府抽盡水而發脾氣,root cause 都是一樣。

「專業精神」,除了靠法律、制度捍衛,更需要自律、common sense、decency,須知人必自侮然後人侮之。但「新香港」上下都知道這是一個傾頹的社會,大家都是想著怎樣賺好最後一桶金、然後離場。誰又會有心正常做好一件事?從前的建制派還有一些有心人,現在誰不是「睇錢份上」?

如果政府真的只要粉飾太平,像過氣球星訪港這類戲碼,早就可以免費派發門票給廣大球迷,保證現場氣氛熱烈之餘,也可以對外作出免費宣傳。但經手的尋租者要是沒有好處,又有誰願意為這個爛政府當義工?昔日的左派無論多麼保守、偏激,也許真的可以找到願意拿取最低工資「為人民服務」的人。但現在由市長到司局長、甚麼政治助理,要是月薪只有一萬元,誰會願意下海?

與此同時,香港人依然非常富有。家長就算不喜歡參加國民教育活動、在子女面前唱國歌,依然有能力製造 alternatives,例如每逢假日就出國逃避。只要有選擇權,市場說明一切,誰會付出不成正比的價錢換取次等待遇?而「新香港」的剩餘價值,偏偏是那些走錢、洗錢的市場功能,政府又不敢公然共產,只能以各種陰招慢慢陰乾人的資產。結果,只要人們依然有資源去選擇,就算不刻意去想,每一個行為客觀上都已經是軟對抗。

這些結構性問題,本來就是國王的新衣,問題的根源不在衣服,而在國王。

【美麗新香港】 皇馬巴塞過氣球星訪港爛尾收場,鬧劇為何不斷出現?

Comments

依家話保安當住費高面趕 fans 出門口

DP

今後要直白講任何野都好難,但電影音樂藝術比較迂迴,先有各自表述空間

堅離地書院 College

相信有很誇張的事發生,否則老江湖唔會拍檯撕衫

堅離地書院 College

同意。美斯係香港有去醫院探小朋友、陪小朋友踢波。只怪比加超係都想抽人哋水。

HK Glory

所以真係唔會怪美斯

zzz1eep

可以分享下嗎? 我搵野能力低, 咁樣球星對自已fans 理論上無唔會黑面既, 不過由巴塞囉唔到授權就是Q難但搵件紅藍衫著就真係好7好流

Good Year

其實費亞哥同其他專業 entertainer 都一樣 ..... Paid customers 優先 真 fans (一眼就睇得出)可以免費 其他少個崩都唔得

DP

網上大把影片流傳,你可以睇返一簽再簽既係乜人,又點解連驚方同消委會都接到報案呢?你再想想主文係咪作故仔?

Leo Leung

無興趣理亦無時間理呢件事。

KTH

溝通問題最有可能 人家有機會係1個價 簽幾多個名 /出籍幾耐活動 同合T&C有哂 個主辦單位冇留意 賣既有賣既 領導關係戶打尖既打尖 人地唔鳥佢好正常 professional 其實好難既要知道慣例 又要睇清楚合同 再者明白合作既風險位 明顯前兩樣好易(但都做唔到) 後者更係生意經驗累積既結果 香港唔易出後者

Good Year

巨星單嘢 我認理解左件事先 費高簽太多名唔滯係我得到既最新版本 唯一版本 事情始末係?

Good Year

某幾方面既野唔講得咪報其他野囉 邀請賽其實好小的事

Good Year

從前沒有想像過un-professionalism這個詞語會用來形容這個地方,悲哀…

MZ

呢幾年越諗越覺得黃子華點出「面斥不雅」作為舊香港核心價值係好勁。《金盆啷口》老實講唔算好笑,但作為前2019子華神嘅一個思考同警告,真係好深刻。而佢能夠點得出,因為佢真係咁樣一個舊香港溝出嚟。 我甚至覺得呢個係黃子華電影大收背後嘅秘密:佢本人嘅「獅子山下成功故事」對我哋每個人都好吸引。比起上一代誠哥個myth,咩「憑一雙手努力奮鬥」、滑頭嗰啲佢都有,但佢仲要有獨立自主、獨立思考,係要做自己鍾意做嘅事而成功。佢骨子有民主嘅追求,但又不徹底,肯向現實妥協,「接受世界唔完美」;想賺錢,但畢竟不為束縛,想過快樂有意義嘅人生,呢個難道唔係我哋每個舊香港嘅人ideal版嘅自己?而形諸戲內嗰個永遠淨係識「演佢自己」嘅黃子華,「麻甩佬智者救世」嘅戲路,難道唔係我哋每個人呢一刻嘅渴求?

saeko

以前(舊香港)如果有呢啲戲碼,點都唔會咁少人,而家喺(新香港)無心情,氣氛又差,場波揀嘅日子戇居,定價又貴,我以前睇賀歲波,睇英超挑戰賽(2017),我印象係無呢啲負面新聞,沈sir有一樣講得非常啱,而家攪呢啲賽事都唔係為咗娛樂球迷,又睇下年初四嗰場攪成點!

TTL


More Creators