【會員投票】 香港問責官員薪酬
Added 2024-12-14 17:01:01 +0000 UTC
你認為以下官員的月薪,哪一位是物有所值?
Comments
曾蔭權覺得唔夠
Ken Wong
2024-12-16 23:53:42 +0000 UTC理論上係虛位元首
Ken Wong
2024-12-16 23:52:41 +0000 UTC加速師都唔差
Ken Wong
2024-12-16 23:52:21 +0000 UTC律政司要賣自己嘅基本認知能力,同埋收尾嗰兩年,真係要出高價架。
Clariy
2024-12-15 01:23:24 +0000 UTC當然是習主席大件兼抵食!單是請他做苦力,擔100斤不換肩走10公里,比用AI更省錢;還有還有, 月薪一萬多,十多年前加上老婆那一份不過三萬吧?竟然可以送女去帝美讀一流私人學府,證明生財有道,何須花四十萬月薪請簡約的波叔?
MW
2024-12-15 01:11:57 +0000 UTC最值嘅係Ian 局長
Alan
2024-12-14 23:51:13 +0000 UTC最近看了一部日本喜劇,叫《如果德川家康成為總理大臣》 講到日本COVID疫情期間,首相和內閣因染疫死亡而引致交接真空 臨時內閣決定以AI運算及3D投影技術把最適合的歷代日本偉人「重生」以組成偉人各內閣過渡難闗 (當中織田信長無聲強逼各財閥買國債支持政府新政就讓人想起某新聞,哈) 輕輕鬆鬆最後又日劇式文以載道,幾好 但香港現在這難關,如把AI偉人內閣召來,恐怕也神仙難救 因為我們的天照大神已改為紅太陽了⋯⋯
Funny Lau
2024-12-14 23:39:49 +0000 UTC教授你提出嘅問題實在有啲多此一問。撇開宇宙大法政治正確,基本上有邊個會認為班粉餅物超所值?🤣🤣🤣
Cyrus Lee
2024-12-14 23:00:59 +0000 UTC咁萬幾蚊請個國家主席其實又真係抵嘅....
James Green
2024-12-14 21:41:43 +0000 UTC習近平吧,以權鬥能力黎講應該好值
pp lam
2024-12-14 20:47:43 +0000 UTC市長人工比美國總統還要高,英國首相人工都只是高過香港政治助理一點點。
Caravaggio
2024-12-14 18:42:18 +0000 UTC唯二我覺得值得嘅⋯曾蔭權同陳方安生
Funny Lau
2024-12-14 17:17:26 +0000 UTC