DoujinStars
simonshen
simonshen

patreon


【會員投票 🗳️】 「完善議會」

你認為「新香港」「完善議會」有存在價值嗎?

Comments

全部可以用 AI 取代

堅離地書院 College

書記:當然有價值啦,又唔洗我出錢,仲有得賣人情,用嚟擺都好呀。

Gary Kwong

就算對比舊的民建聯,都已經decent 好多

堅離地書院 College

我只係覺得未夠「完善」,若然呢台戲可以求其攪D乜鬼網上投票,cut選舉經費;cut議員津貼(或者用多勞多得)計show錢,可能更加完善囉

Clariy

對於教授D 首投票我都好少可以直接咁click一個唔係唔知 / 難講 / 無意見之外既選擇

Good Year

點會無? 就算一張廁紙、一舊垃圾都有佢嘅價值

Kirishima

都有嘅,可以對比番舊香港嘅立法局(會)原來已經好好,以前隨便講幾個名,鄧蓮如,黃錢其濂,李柱銘,卿姐,黃宏發,黃毓民,吳靄儀.......睇下而家嗰班,真係情何以堪!

TTL

坦白講,人大價值一定大過新香港「完善」「議會」「議員」

堅離地書院 College

可以衰過無,等如無已經好好

堅離地書院 College

有等於無。唯一作用就是那班有等於無的議員可以繼續抖人工同講啲講咗等於無講嘅嘢!🤣 不過在這個新香港,無咗這議會又成何體統呢?!😢

Julie Ko

吹氣Jenny有價值D

Joe

呢個問題,跟問每年三月有2900幾個人響北京開會有冇存在價值類近。

Tai-bo Cheung 張大寶


More Creators