DoujinStars
白珠
白珠

fanbox


🍣2025/5/7 プチ制作経過

ご覧いただきありがとうございます、白珠です!


5月に入りゴールデンウィークも開けましたが皆さんはいかがお過ごしでしょうか…?


自分は遠出の予定はなかったんですが、実家に里帰りして後は作業してました☺️

実家にいると食べ物が無限に出てくる不思議…家の人に感謝ですね🍣🙏

英気を養ったのでマンガの発売まで頑張っていきたいです!


後、おととい位から小指の関節が痛むのがちょっと心配に…😂


それでは最近の状況をお届けします!

--------------------------------------------------------

🍣NEWS

・新作DL作品について

作画進捗40%くらいです!予定通りのはず☺️

今の見込みだと17日に一部先行公開できそうなので、引き続き制作頑張りますね!


後は5/9㈮の夕方くらいにDLsiteで何かが起こるかも…?ご期待ください☺️



色んな事で悩んでる司ちゃん…



なぜか司ちゃんのテクニックで乳首ができあがっちゃう白ちゃん…



🍣C105新刊はこちら!


DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス

(frame embed)




🍣既刊


🍣2作目(白ちゃん)

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)


メロンブックス

(frame embed)




🍣1作目(珠ちゃん)

DLsite

(frame embed)


FANZA

(frame embed)



ではまた!

------------------------------------------------------------

Thank you for checking this out!


Now that we’re into May and Golden Week has wrapped up, how are you all doing?


I didn’t have any big plans to go out, but I did visit my family home and spent the rest of the time working ☺️

There’s something magical about being home—food just keeps appearing out of nowhere… I’m really grateful to my family 🍣🙏

I feel recharged and ready to power through until the manga release!


Though, I’ve started feeling a bit of pain in my pinky joint since the day before yesterday… hopefully it’s nothing serious 😂


## Anyway, here’s a quick update on what I’ve been up to!


🍣 NEWS

・About the new downloadable manga

The art is about 40% complete! On track so far☺️

At this rate, I should be able to do an early release around the 17th, so I’ll keep working hard!


Also, something might be happening on DLsite around the evening of Friday, May 9…? Stay tuned! ☺️


Poor Tsukasa is struggling with so many things…


🍣 C105 New Release

Available on:

DLsite

FANZA

Melonbooks


🍣 Previous Releases


🍣 Volume 2 (Haku-chan)

Available on:

DLsite

FANZA

Melonbooks


🍣 Volume 1 (Tama-chan)

Available on:

DLsite

FANZA


## See you again soon!

🍣2025/5/7 プチ制作経過 🍣2025/5/7 プチ制作経過 🍣2025/5/7 プチ制作経過 🍣2025/5/7 プチ制作経過

Comments

Kさんお疲れ様です! 満喫できたようで何よりです、自分も屋台飯が食べたい… まだ全容が明らかになる前の不穏さを楽しみながらDLsiteでお待ちください…😈

白珠

閃粋さんお疲れ様です! 問題なければ何かが起こるはずなのでご期待くださいd(´Θ`)

白珠

お疲れさまです。 予定通り行事見物に行くと同時に、屋台飯を堪能してきました。 不穏な状況の司ちゃんに襲われている白ちゃん、不穏な状況で楽しみです。

K

白珠さんお疲れ様です! 5/9のDLsite、楽しみにしてます(*゚∀゚)👍️

閃粋


More Creators