Trabajando en vuestras recompensas!
No pensaba que volvería a enchufar esta tableta, pero ha terminado sucediendo. Tengo que ponerme las pilas con Classy Jazz y como el cómic va más rápido si lo hago con ClipStudio, pues eso toca. Sabéis a quién le ha empezado a molestar más la mano?
No sé si es la postura, el tamaño de la tablet, pero tengo que tener mucho cuidado. Deseadme suerte!
[Eng]
Working on your rewards!
I didn't think I would plug this tablet in again, but its happening. I have to get back to work with Classy Jazz and since the comic goes faster if I do it with ClipStudio, that's what I'm doing. Do you know who's hand has started to hurt ?
I don't know if it's the posture, the size of the tablet, but I have to be very careful. Wish me luck!
Cirkadia
2021-12-16 01:31:45 +0000 UTC