AUGUST 2022 SUMMARY
Added 2022-08-31 17:17:59 +0000 UTC
CRITICAL 1
UNDEAD
GELATINOUS CUBE
- Fortnite Thor skin wip
- Aderyn sketch wip
- Wild Hunt novelette Script pt I
- Sternocleidomastoid small notes pt2
BEHOLDER
Heyo! How Is the end of summer treating you? Hoe everything is alright and you can start work/studies again with strength!
I should have taken this month off, but instead I'm taking only 2 weeks now, starting from today until september 13th.
Comics are a hard thing to do. They ate a lot of my time this for this month's schedule, but it's alright! There are new things coming and I'll keep delivering as much as time and life allows it <3.
Thanks for supporting me and my art! It means everything.
- This next month is Swordtember* (edit typo), this means I'll be able to make some interesting sword designs. Let's see what I come up with this year.
- I have to color a few pages of a colleage's comic so you'll see snippets of those too.
- 1 demon community OC design to draw
- and hopefully complete a portfolio, get a job and cry a lot, of happiness, let's hope! (if not, I'll just keep studying and make even more portfolio).
==========
[ESPAÑOL]
CRITICAL 1
- Cómic corto de Vergil y Seda
- THE MAGIC CHICKEN cómic
- Caress Low ress
- Repetición de la bobina de arte de agosto
UNDEAD
- Fortnite Thor HD
- REWARDS x DOODLE art DUMP
- Gideon el Noveno Fanart
- Caricia (Aderyn) HD
CUBO GELATINOSO
- Fortnite Thor skin wip
- Wip de boceto de Aderyn
- Guión de la novela Wild Hunt pt I
- Esternocleidomastoideo pequeñas notas pt2
BEHOLDER
- Vampire King fanart
¡Hey! ¿Qué tal te ha sentado el final del verano? Espero que todo esté bien y que puedas volver a trabajar/estudiar con fuerza.
Yo debería haberme tomado este mes de vacaciones, pero en cambio me estoy tomando sólo 2 semanas, desde hoy hasta el 13 de septiembre.
Los cómics son algo difícil de hacer. Se han comido mucho de mi tiempo para la programación de este mes, ¡pero está bien! Vienen cosas nuevas y seguiré compartiendo todo lo que el tiempo y la vida me permitan <3.
¡Gracias por apoyarme a mí y a mi arte! Significa muchísimo.
- Este próximo mes es Swordtember, esto significa que podré hacer algunos diseños de espadas interesantes. A ver qué se me ocurre este año.
- Tengo que colorear algunas páginas del cómic de un colega, así que también veréis fragmentos de ellas.
- 1 diseño de OC de la comunidad de demonios para dibujar
- y espero completar un portafolio, conseguir un trabajo y llorar mucho, de felicidad, ¡esperemos! (si no, seguiré estudiando y haré aún más portafolio).
FIND THE LINK TO SWORDTEMBER HERE // ENCUENTRA EL LINK AL Septiembredeespaditas AQUÍ
Comments
Ups xDDDD
Paula (Zalagath) M.
2022-08-31 18:38:26 +0000 UTCSwordtober o swordtember? 🤔
Ransil
2022-08-31 18:05:58 +0000 UTC