
Hello! I would like to ask you what miniature do you want to see after the Mandalorian and Ironman,
This week we will start with the Mandalorian and when we finish it Ironman will go, once we finish it we will make the miniature that wins this poll.
Maybe in between there is a miniature of my own brand (shadows of kadazra) although it is not sure.
---------------------------------------------------------------------------------------------
¡Hola! me gustaría preguntaros que miniatura queréis ver después de el Mandaloriano y Ironman,
Esta semana comenzaremos con el mandaloriano y cuando lo acabemos irá Ironman, una vez lo acabemos haremos la miniatura que salga vencedora en esta encuesta.
Quizás entre medias haya una miniatura de mi propia marca (shadows of kadazra) aunque no es seguro
Miguel Angel Ahís
2022-08-23 12:04:24 +0000 UTCMarco Cordani
2022-08-23 10:23:47 +0000 UTC