fanbox
비율을 손봤습니다
추후에 벌주기 엘프 시리즈를 재개한다면 흑백 망가가 아닌 일러스트 스타일로 진행해볼까 싶습니다
refined proportion.
If I rework 'Oshioki elf' series, I would like to try illust style, not in black&white manga .
Nino
Shin
andrewkidd
hennoveltranslations
Kichiku Koubou
Khaledantar666
Plazzums
KaijuQueenASMR
EikoGTS
♀こみ
hiragana_ababa
madamnext
seruroku
H2O
Yunru
ND9H Production
mysterydad
ERBIEK
御堂睦巳
Lucifer and Lilith Synd
Blue Drawin'
梦告星砂
Silver Bard Games
PsyOpsAI art
Cellray
panpanda
ashkpopreacts
aef22
Dave Cook
Bag O' Trix
寝だめ🔞
haya
BADCOMPZERO
BrukaJones
Gokhan.Art
ムロマキ
oxsso
Kusujinn
astroblush
trillagodmode