Greetings Pixiv people, I see that there is not much life here, I have been wondering if it is because I do not put the Japanese language in my comics like Kanna Kamui, would you like me to translate the Kanna comic to Japanese?
//
ピクシブの皆さん、こっちにはあまり生活がありません。カンナカムイのように漫画に日本語を入れないからだと思っていました。カンナコミックを日本語に翻訳してくれませんか?