体調とメンタルがちょっと故障してます。
少しお休みいただきます。
11月1日に戻りますのでまた見てやって下さいm(_ _)m
I'm feeling sick and mentally weak.
I'm going to take a little break,
I'll be back on November 1, come back and see me again!
電箱/DENBAKO
2024-10-30 00:51:59 +0000 UTC電箱/DENBAKO
2024-10-30 00:49:46 +0000 UTC電箱/DENBAKO
2024-10-30 00:49:11 +0000 UTC電箱/DENBAKO
2024-10-30 00:48:50 +0000 UTCswchin
2024-10-29 22:21:48 +0000 UTCAkiKleist
2024-10-29 16:56:14 +0000 UTCSimplord3000
2024-10-29 15:33:45 +0000 UTC蒼牙
2024-10-29 15:29:39 +0000 UTC