♦ Eng:
Hello!! how are they?
How did you start the year? I am very good, with my family, very happy ♥
This month there will be many rewards for those who stayed ☻
Remember that I will take photos with my new cosplay of Nico robin. I'll leave cosplay previews this week so you can see how it is looking !!
♦ Esp:
Hola!! como están?
Como empezaron el año? Yo muy bien, con mi familia, muy feliz♥
Este mes habrá muchas recompensas para quienes se quedaron ☻
Recuerden que hare fotos con mi cosplay nuevo de Nico robin. Dejare avances del cosplay esta semana para que vean como esta quedando!!