Finally finished the fanart of D.va and Kiriko, my 2 Overwatch mains and I think they make a very nice couple, I hope you like it!
-----
Al fin terminado el fanart de D.va y Kiriko, mis 2 mains de Overwatch y que creo hacen muy linda pareja, espero les guste!
Julio Villa
2024-12-18 23:17:35 +0000 UTC