I like drawing all four of them together, even though it takes me longer. Which one is your favorite? :)
-------
Me gusta dibujar a las 4 juntas, aunque me toma mΓ‘s tiempo. CuΓ‘l es su favorita? :)
Greg
2025-09-04 19:52:59 +0000 UTCπ»πΆππΆ
2025-09-04 16:02:25 +0000 UTC