Fourth drawing of #Octubrinsky2025 ✨
This is the one I was most excited for, since Signalis is one of my favorite games. I wanted to capture that same tragic and melancholic feeling, with María as Elster and Dina as Ariane. Hope you like it! 💔
------
Cuarto dibujo de #octubrinsky2025 ✨
Este es el que más esperaba, ya que Signalis es uno de mis videojuegos favoritos. Quise representar esa misma sensación trágica y melancólica, con María como Elster y Dina como Ariane. ¡Espero les guste! 💔
Raul Abad
2025-10-17 02:20:28 +0000 UTCArueshalae Table Building Society
2025-10-17 01:29:42 +0000 UTC