Sorry for the long absence of work
I have sketches up to the last scene of episode 4 in the works.
It's going to take a while to finish.
First, I'm going to do a quick sketch of what you wrote in the comments of my new post.
See you in the new thread.
Thank you
오랜 시간 작업물이 없어 죄송합니다
작업 중인 4화 마지막 장면까지의 스케치가 나왔습니다
완성까지는 시간이 걸릴 것 같아
우선 새로 쓴 글의 댓글에 적어 주신 걸 스케치로 가볍게 그려보려 합니다
새 글에서 뵙겠습니다
감사합니다
長い間作品がなくてごめんなさい
作業中の第4話ラストシーンまでのスケッチが出ました。
完成まで時間がかかりそうです
とりあえず新しく書いた記事のコメントに書いていただいたものをスケッチで軽く描いてみようと思います。
また新しい記事でお会いしましょう
ありがとうございました
にん にん
2024-09-23 06:25:13 +0000 UTCtail jo
2024-09-16 18:33:31 +0000 UTC