A concept for upcoming series (probably). Kinda new taste I guess. How do you like it? As usual, June reward folders will be sent via DM on the 6th😌 Edit: This one is about "natural beauty that lost" and something bittersweet it leaves us. It's just one of many paths that harpies would take. Thanks for the feedback btw👍 これから作る(かもしれない)シリーズのコンセプトです。少し変わり種ですが、どうでしょうか? 6月のリワードフォルダは先月同様6日にDMで配布予定です😌 追記: このコンセプトのテーマは「自然美の喪失」と後に残されるほろ苦い何か、です。一応Harpy達が辿りうる多くの道の一つと考えていただけると幸いです👍
SHRSHL
2024-06-01 10:49:17 +0000 UTC1=2
2024-06-01 10:27:10 +0000 UTCSHRSHL
2024-06-01 09:45:48 +0000 UTC1=2
2024-05-31 22:19:26 +0000 UTCcatsuit_tom
2024-05-31 21:15:02 +0000 UTCkordova
2024-05-31 21:05:33 +0000 UTC1=2
2024-05-31 20:05:29 +0000 UTC1=2
2024-05-31 20:03:45 +0000 UTCnewboy99
2024-05-31 19:41:59 +0000 UTCBlack MIX
2024-05-31 19:38:06 +0000 UTC