Hello everybody, From now on I will try to upload one animation per week, I'm sorry if the audio is not the best, do you prefer the version with audio or without audio ? Thank you very much for your support.
みなさん 今から私は週に1つのアニメーションをアップロードしようとします、オーディオが最高でない場合は申し訳ありませんが、オーディオ付きまたはオーディオなしのバージョンを好みますか? 後日までご支援いただき、誠にありがとうございます
Hola a todos, De ahora en adelante tratare de subir una animación por semana, Perdón si el audio no es el mejor, Prefieren la versión con audio o sin audio ? Muchas gracias por su apoyo hasta luego.