<code>-It was fun working with him for these illustrations, we will probably work together again later.</code><code>-Fue entretenido trabajar con el para estas ilustraciones, Probablemente más adelante volvamos a trabajar juntos.</code><code>-これらのイラストのために彼と一緒に仕事をするのは楽しかったです、私たちはおそらく後でまた一緒に仕事をするでしょう.</code><code><code>Kanakuni links:</code><code>twitter:</code>
pixiv:
https://www.pixiv.net/en/users/61184171
fanbox: