Hello everyone!
This illustration is part of the order from「最終メガネ」 Fanbox subscriber .
Thank you very much for the order and I hope the illustration is to your liking.
Thank you all very much for your support!
Hola a todos!
Esta ilustración es parte del pedido de「最終メガネ」 subscriptor de Fanbox .
Muchas gracias por el pedido y espero que la ilustración sea de tu agrado.
Muchas gracias a todos por su apoyo!
みなさん、こんにちは。
このイラストは、「最終メガネ」Fanbox購読者の方からのご注文の一部です。
ご注文ありがとうございました!イラストはお気に召していただけたでしょうか。
皆様、応援ありがとうございました。
Special thanks to Dr-Alu who helped me with some details that improved the illustration.
https://www.pixiv.net/en/users/17033035