
本当は今日2投稿する予定だったのですが、全然間に合いませんでした…。すみません。
もう少しいわゆるサンタコスっぽくないサンタみたいな面白いものをやりたかったなという反省もありますが、いろいろやりたい気持ちはいつもの投稿に活かしたいと思います。
とりあえず明日は一旦お休みの予定です。
I had actually planned to post twice today, but I couldn't manage it at all... sorry about that. I do regret not being able to do something a bit more unconventional, like a Santa costume that's not quite the usual Santa look. However, I want to channel this desire to try different things into my regular posts. For now, I'm planning to take a break tomorrow.